مؤسسه فروغ تمدن کویر

مؤسسه فروغ تمدن کویر
نخستین مؤسسه آموزش و تحقیقات جهانگردی در استان قم 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مؤسسه "فروغ تمدن کویر" و آدرس tamadonekavir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صبح روز جمعه 92/6/15 مفتخر بودیم با جناب آقای فیاضی مدیر کل کمیته ملی طبیعت گردی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، بازدیدی نیم روزه در قالب برنامه پرنده نگری از منطقه کوه سفید(سایت زباله) و تالاب بهشت معصومه داشته باشیم. آقای مهندس علی اصل مدرس و کارشناس پرندگان به عنوان راهنما در این برنامه پرندگان را شناسایی و معرفی می کردند. پرندگان شکاری از جمله کرکس  مصری، عقاب صحرایی و  پرندگان زیبایی نظیر سلیم طوقی، فالاروب شناگر گردن سرخ، سنگ چشم خاکستری، چکاوک کاکلی، هدهد،  چک چک دشتی و... از جمله رکوردهای امروز بودند.

تجمع بیش از 60 بهله کرکس مصری در یک مزرعه کشاورزی یکی از باشکوه ترین صحنه هایی بود که تا به حال در طبیعت دیده بودم.

آقای فیاضی طبیعت را به عنوان بهترین بستر برای کسب دانش و  تجربه بیان نمودند و داشته های طبیعت قم بالاخص این منطقه را یکی از پتانسیل های گردشگری طبیعی عنوان نمودند.

ایشان در ادامه خاطر نشان ساختند: از آنجا که حفظ منابع آبی و تلاش برای عدم آلودگی آن یکی از شعارهای هفته گردشگری می باشد پیشنهاد دادند موسسه فروغ تمدن کویر با همکاری سایر تشکل های مردم نهاد در هفته گردشگری برنامه ای تحت عنوان پاکسازی از تالاب های قم و از جمله تالاب بهشت معصومه داشته باشند.

در پایان نماینده خبرگزاری فارس نیوز مصاحبه ای با آقای فیاضی، آقای احمد بحری، آقای علی اصل و اینجانب در خصوص پتانسیل های گردشگری و زیست محیطی استان قم انجام دادند  که در سایت فارس نیوز بخش گردشگری اخبار اجتماعی قرار دارد.تاریخ:92/6/15

از آقای سعید ابراهیمی پور ( از فعالان گردشگری و فرهنگی استان قم) و آقای احمد بحری (محیط بان اداره کل محیط زیست استان قم) بخاطر هماهنگی های این برنامه صمیمانه سپاسگزارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:19 ] [ معصومه عسگری گرجی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ما با تمام وجودمان می دانیم طبیعت، سخاوتمندانه هرآنچه دارد در اختیار ما نهاده و چشم یاری به ما دوخته است . تاریخ و فرهنگ ما، هویت ماست. سرزمین مهرگون مادری را سزاوار بیش از این است.سرزمینی که طبیعتش، رازها، تاریخ اش، درس ها، مردم اش، حرف ها و عشایرش، حکایت ها دارد.باشد که تا نهایت جان پاس داریمش.ایران دوستت داریم***** نشانی : قم،خ ارم، قبل از چهارراه بیمارستان،طبقه دوم داروخانه نصر،واحد6.*** تلفن: 025377438625__09191523044 ( عسگری)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 218598
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ